Διαφημίσεις

Κατασκευάσατε την ιστοσελίδα σας και τώρα θέλετε να πλημυρίσει από επισκέψεις. Μπορεί να έχετε ήδη μία ιστοσελίδα και να τη βλέπετε να χάνει σταθερά επισκέψεις. Όποια και αν είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, θέλετε να αυξήσετε τις επισκέψεις σας. Για πιο λόγο προτείνουμε τις επισκέψεις; Ας πάρουμε για παράδειγμα το κανονικό σας κατάστημα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα ήθελαν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αλλά δε σας γνωρίζουν. Στο Internet είναι όλοι οι χρήστες οι οποίοι δεν έχουν βρει την ιστοσελίδα σας. Κάποιοι υποψήφιοι πελάτες περνούν μπροστά από το κατάστημά σας και μπορούν να σας επισκεφθούν. Το αντίστοιχο αυτών των πελατών στο Internet είναι εκείνοι που σας βρίσκουν σε κάποια μηχανή αναζήτησης, μέσα από κάποιο banner και κάποιοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Κάποιοι πάλι θα κοντοσταθούν στη βιτρίνα σας και μετά θα αποχωρήσουν. Η αντιστοιχία στο Internet είναι οι επισκέπτες που μπαίνουν κατά κύριο λόγο στην αρχική σας σελίδα και μετά πλοηγούνται σε άλλες ιστοσελίδες. Από αυτούς που μπαίνουν στο κατάστημά σας, θα αγοράσει το προϊόν σας ένα ποσοστό αυτών. Το ίδιο συμβαίνει και με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Κάποιοι θα ελέγξουν τα προϊόντα και τις παρουσιάσεις σας και ένα ποσοστό αυτών θα προχωρήσει σε αγορές ή θα σας καλέσει στο τηλέφωνο ή θα περάσει από το κατάστημα.
Όσο περισσότεροι είναι οι χρήστες που περνούν έξω από το κατάστημά σας, τόσο περισσότεροι τελικά θα μπουν μέσα και θα αγοράσουν τα προϊόντα σας. Για αυτό το λόγο στο κατάστημά σας διανέμετε φυλλάδια, κάνετε διαφημίσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες. Το ίδιο χρειάζεται και η ιστοσελίδα σας.
Η διαφήμιση στο Internet μπορεί να γίνει σε διάφορα συστήματα, όπως το Facebook, το Bing ή το YouTube. Ο πιο διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης είναι η υπηρεσία Google Ads. Στη Watergate μπορείτε να επιλέξετε τη διαφήμιση που θέλετε και σε ποια ή ποιες υπηρεσίες θέλετε να προβληθείτε. Σαν δείγμα των δυνατοτήτων μίας διαφημιστικής καμπάνιας, θα χρησιμοποιήσουμε το Google Ads.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ WATERGATE

Η διαφήμιση στη Watergate παρέχει τις κατάλληλες επιλογές για τη σίγουρη επιτυχία της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Όπως περιγράψαμε στις προηγούμενες ενότητες, η διαφήμιση μπορεί να προσφέρει τους επισκέπτες που επιθυμείτε, εφόσον πρώτα κάνετε τις σωστές επιλογές των παρόχων και των υπηρεσιών που παρέχουν.
Η Watergate δε σταματά όμως στην εγγύηση που παρέχει μέσα από την εκτενή εμπειρία σε θέματα marketing, διαφήμισης και προώθησης εταιριών. Σας παρέχουμε δύο πακέτα διαφήμισης από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιθυμείτε μία γρήγορη και καλή λύση για την προώθηση της εταιρίας σας, χωρίς να δεσμευθείτε για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Θέλετε επίσης να επιλέξετε το ποσό που θα καταναλώσει η διαφήμισή σας. Ιδίως αν διαφημίζεστε για πρώτη φορά, με αυτό το πακέτο μπορείτε να επιλέξετε μία κατηγορία διαφήμισης και να προβληθείτε γρήγορα και εύκολα στις λέξεις που επιλέγετε. Στο τέλος της διαφήμισης, θα εξετάσουμε μαζί σας τα αποτελέσματα και θα σας προτείνουμε τα επόμενα βήματα στην προώθησή σας.

ΚΑΜΠΑΝΙΑ

Έχετε ήδη μία διαφημιστική καμπάνια η οποία σας έχει αφήσει απογοητευμένους από τα χαμηλά ποσοστά. Μπορεί να θέλετε να εντάξετε την καμπάνια σας σε ένα γενικότερο προωθητικό πλάνο το οποίο εκπονείτε. Μη διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας. Εξετάζουμε μαζί την περίοδο που θέλετε να διαφημιστείτε, τους τρόπους και ενώ εσείς διαχειρίζεστε πλήρως τον προϋπολογισμό σας, εμείς βρισκόμαστε συνέχεια δίπλα σας, ρυθμίζοντας και βελτιώνοντας την απόδοση της διαφήμισής σας. Είστε πάντα ενημερωμένοι για τα αποτελέσματα και τις προοπτικές που ανοίγονται κατά τη διάρκεια της διαφήμισής σας. Επιπλέον, αν έχετε κατασκευάσει την ιστοσελίδα μαζί μας ή έχετε ζητήσει υποστήριξη από εμάς και βρίσκετε στους server μας, τότε αναλύουμε ταυτόχρονα και την απόδοση που έχει στην ιστοσελίδα σας, τις θεματολογίες κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Σταματήστε τα χαμένα κλικ και δείτε την απόδοση που σας αξίζει με τη διαφήμιση της Watergate.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ

Οι διαφημίσεις, είτε γίνονται στο Internet είτε με άλλες μεθόδους, χρειάζονται πρώτα κάποιες σημαντικές αποφάσεις οι οποίες επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την επιτυχία τους.
Η πρώτη επιλογή που πρέπει να κάνετε είναι πού θα διαφημιστείτε. Ποια υπηρεσία θα σας αποφέρει τη μεγαλύτερη προβολή και ενδιαφέρον για το δικτυακό σας τόπο. Υπάρχουν αρκετές υπηρεσίες για να επιλέξετε την κατάλληλη ξεκινώντας από ιστοσελίδες που αναρτούν τα banner σας μέχρι εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως το Google. Στη Watergate θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ανάμεσα σε όλες αυτές τις διαφορετικές υπηρεσίες, χωρίς να προσπαθούμε να προωθήσουμε μία λύση για την προβολή και τη διαφήμισή σας.
Αν επιλέξετε μία από τις εξελιγμένες υπηρεσίες που παρέχονται στο Internet, όπως το Google, θα επιλέξετε μετά τις λέξεις κλειδιά στις οποίες θα προβληθείτε. Η επιλογή είναι πολύπλοκη και δύσκολη, διότι συντρέχουν δύο βασικοί λόγοι που πρέπει να λάβετε υπόψη:

  1. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των διαφημιζόμενων ανεβάζει τις τιμές των διαφημίσεων, οπότε αγοράζετε λιγότερα κλικ στη διαφήμιση που θα αναρτήσετε.
  2. Ο αριθμός των αναζητήσεων και η ποιότητα των επισκεπτών. Ο αριθμός αυτός επηρεάζει το εύρος των υποψήφιων πελατών που θα δουν τη διαφήμισή σας και το ποσοστό των ενδιαφερόμενων.

Στη Watergate είμαστε δίπλα σας, με προτάσεις οι οποίες θα σας φέρουν την καλύτερη απόδοση για τη διαφήμισή σας. Εκτός αυτού, ελέγχουμε περιοδικά τη διαφήμισή σας, οπότε κατά τη διάρκεια μπορείτε να είστε σίγουροι είτε θα γίνουν όλες οι κατάλληλες ενέργειες για τη βέλτιστη απόδοση της διαφήμισης και το μεγαλύτερο όφελος για την επιχείρησή σας.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Όταν δημιουργούμε μία διαφήμιση, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε αρκετές διαφορετικές επιλογές. Η βασική επιλογή που θα κάνετε είναι το είδος διαφήμισης που σας ενδιαφέρει. Τα διαθέσιμα είδη διαφημίσεων είναι:

  1. Διαφήμιση με κείμενο
  2. Διαφήμιση με εικόνα
  3. Διαφήμιση βίντεο
  4. Κινούμενη διαφήμιση Flash
  5. Διαφήμιση μέσα σε βίντεο
  6. Διαφήμιση για κινητά (στο Internet)

Τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων εξυπηρετούν τον τρόπο που επιθυμείτε να προσεγγίσετε το καταναλωτικό κοινό και τις δυνατότητες του παρόχου της διαφήμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ

Σας παρέχουν τη μεγαλύτερη κάλυψη στο κοινό και παρέχονται από τις περισσότερες υπηρεσίες διαφήμισης. Οι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με αυτό το είδος της διαφήμισης. Όταν για παράδειγμα αναζητάτε μία ιστοσελίδα στο Google, η δεξιά κολώνα περιλαμβάνει τέτοιου είδους διαφημίσεις. Η δημιουργία της διαφήμισης χρειάζεται τα παρακάτω στοιχεία:

  1. Τίτλος
  2. 1η γραμμή περιγραφής
  3. 2η γραμμή περιγραφής
  4. Διεύθυνση ιστοσελίδας
  5. Λέξεις κλειδιά

Τα στοιχεία αυτά ποικίλουν ανάλογα με τις οδηγίες του παρόχου. Εφόσον έχετε επιλέξει τον πάροχο που σας ενδιαφέρει, σας ενημερώνουμε για τα ακριβή πεδία που υποστηρίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ

Οι εικόνες, που ονομάζονται και banners, χρησιμοποιούνται και στις διάφορες υπηρεσίες διαφήμισης και σε πολλούς από τους υπόλοιπους δικτυακούς τόπους που σας επιτρέπουν να δηλώσετε το banner σας. Η δημιουργία της διαφήμισης περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  1. Την εικόνα που θέλετε να δηλώσετε. Συχνά θα αναθέσετε σε εμάς ή στο γραφίστα σας να ετοιμάσει ένα banner στις διαστάσεις που ορίζει ο πάροχος της διαφήμισης.
  2. Όνομα. Το στοιχείο χρησιμοποιείται σαν τίτλο για τη φωτογραφία και την εναλλακτική περιγραφή αν κάποιος επισκέπτης έχει απενεργοποιήσει τις φωτογραφίες στο πρόγραμμα πλοήγησης του Internet.
  3. Τη διεύθυνση του διαφημιζόμενου δικτυακού τόπου.
  4. Λέξεις κλειδιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟ

Οι διαφημίσεις βίντεο είναι μία από τις περισσότερο εξελιγμένες διαφημίσεις στο Internet. Δηλώνετε το βίντεο που επιθυμείτε στον πάροχο και οι επισκέπτες βλέπουν τη διαφήμισή σας και μπορούν να πατήσουν επάνω της για να μεταφερθούν στο δικτυακό σας τόπο. Αυτό το είδος διαφήμισης υποστηρίζεται μόνο από εξειδικευμένους παρόχους διαφήμισης.

ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FLASH

Ένα σχετικά νέο είδος διαφήμισης το οποίο αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες των πολυμέσων (multimedia) είναι οι διαφημίσεις Flash. Αυτό το είδος διαφήμισης είναι διαδραστικό, δηλαδή αντιδρά στις κινήσεις του επισκέπτη. Ο επισκέπτης μπορεί να πλοηγηθεί στο δικτυακό σας τόπο. Το είδος αυτό χρησιμοποιείται μόνο από εξειδικευμένους παρόχους διαφήμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ

Πάροχοι διαφήμισης όπως το YouTube παρέχουν υπηρεσίες που βασίζονται σε αρχεία βίντεο. Σ τα βίντεο μπορείτε εσείς να προσθέσετε τη δική σας διαφήμιση, την οποία βλέπουν οι επισκέπτες καθώς παρακολουθούν το σχετικό βίντεο. Πρόκειται για διαφημίσεις κειμένου οι οποίες προβάλλονται πάνω από το βίντεο και επιτρέπουν στον επισκέπτη να επισκεφθεί το δικτυακό σας τόπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΙΝΗΤΩΝ

Μία νέα μορφή διαφήμισης είναι αυτή η οποία στοχεύει στα κινητά τηλέφωνα. Τα μοντέρνα κινητά τηλέφωνα διαθέτουν εξελιγμένες υπηρεσίες ενημέρωσης της θέσης τους. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στόχευσης των διαφημίσεων σε πελάτες οι οποίοι βρίσκονται σε κάποιες περιοχές. Για να εξηγήσουμε καλύτερα τη λειτουργία τους, θα χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι ο Νίκος ξεκινάει από το σπίτι του για βόλτα μαζί με μερικούς φίλους του. Καθώς περνάει από διάφορες περιοχές, έρχεται στο κινητό του διαφήμιση με ένα εστιατόριο όταν περνάει από το Φάληρο. Αν ο Νίκος ενδιαφέρεται, μαθαίνει το δρόμο για το εστιατόριο μέσα από το κινητό του και φτάνουν μαζί με τους φίλους του στο εστιατόριο, όπου έχει μία όμορφη έξοδο.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Ορισμένοι πάροχοι διαφημίσεων παρέχουν εξελιγμένες επιλογές για την προβολή των διαφημίσεών. Στις επόμενες ενότητες θα σας εξηγήσουμε ορισμένες από τις συνηθέστερες επιλογές που θα συναντήσετε στις διαδικτυακές διαφημίσεις.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

Η διαφήμιση που τοποθετείτε στο Internet μπορεί να επεκταθεί με βάση τις περιοχές από όπου έρχονται οι χρήστες του διαδικτύου. Συνήθως, η ασφαλέστερη επιλογή είναι η χώρα προέλευσης. Κάθε χρήστης διαθέτει μία μοναδική διεύθυνση στο Internet, η οποία λέγεται διεύθυνση IP. Οι διευθύνσεις αυτές παρέχουν τη δυνατότητα αναγνώρισης της χώρας προέλευσης του χρήστη. Στη Watergate περιορίζουμε τις περισσότερες διαφημίσεις στον Ελλαδικό χώρο, ώστε να αποφύγουμε άσκοπα κλικ από επισκέπτες Ελλήνων της αλλοδαπής.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ

Η ρύθμιση της γλώσσας επιτρέπει στο διαφημιζόμενο να επιλέξει τις γλώσσες που διαθέτει ο χρήστης του Internet και να προβάλλει τη διαφήμιση μόνο σε όσους μιλούν την αντίστοιχη γλώσσα. Εδώ θα θέλαμε να σημειώσουμε τον τρόπο με τον οποίο ανιχνεύεται ή υπολογίζεται η γλώσσα του χρήστη. Η γλώσσα ανιχνεύεται με βάσει την έκδοση του προγράμματος πλοήγησης στο διαδίκτυο. Η γλώσσα που έχετε εσείς εγκατεστημένη μπορείτε να τη δείτε εύκολα από το μενού επιλογών, αν για παράδειγμα το μενού γράφει Αρχείο ή File. Στην Ελληνική γλώσσα, προτείνουμε τη χρήση Ελληνικών και Αγγλικών ως προτιμητέες γλώσσες, καθώς πλήθος χρηστών έχουν εξοικειωθεί με τη χρήση υπολογιστή στην Αγγλική γλώσσα. Για αυτό το λόγο προτείνουμε τη χρήση της Αγγλικής και στις Ελληνικές διαφημίσεις.

ΔΙΚΤΥΑ

Ορισμένοι διαφημιστικοί πάροχοι, όπως το Google, ενδέχεται να προωθούν τη διαφήμισή σας και σε εξωτερικούς, συνεργαζόμενους δικτυακούς τόπους. Μπορείτε να επιλέξετε αν επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε αυτή την παροχή. Οι εξωτερικές ιστοσελίδες στις οποίες κατευθύνει τη διαφήμισή σας το Google είναι αντίστοιχου ή συναφούς περιεχομένου με αυτό της διαφήμισης.

ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Μπορείτε να επιλέξετε τις συσκευές στις οποίες θέλετε να κατευθύνετε τη διαφήμισή σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προβάλλετε τη διαφήμισή σας μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές ή μόνο σε κινητά τηλέφωνα ή tablets. Η ρύθμιση αυτή αποσκοπεί στο να μειώσει τα πιθανά κλικ που δεν παρέχουν ουσιαστική απόδοση στη διαφήμισή σας.

ΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

Μία εξαιρετικά χρήσιμη ρύθμιση είναι ο χρόνος κατά τον οποίο θα γίνεται η προβολή της διαφήμισής σας. Οι διάφοροι πάροχοι διαφήμισης χρησιμοποιούν μία από τις δύο γενικές μεθόδους προβολής:

  1. Γρήγορη κατανάλωση. Με τον τρόπο αυτό η διαφήμισή σας λαμβάνει όσο πιο γρήγορα γίνεται τον απαιτούμενο αριθμό προβολών ώστε να καλυφθεί ο ημερήσιος προϋπολογισμός. Μετά την κάλυψη του προϋπολογισμού η διαφήμιση σταματάει να προβάλλεται για το υπόλοιπο της ημέρας.
  2. Διευρυμένη προβολή. Οι πάροχοι που χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο προβολής, χωρίζουν την ημέρα σε ζώνες και προβάλλουν τη διαφήμισή σας όσο το δυνατό ισόποσα μέσα στην ημέρα.

Και οι δύο παραπάνω μέθοδοι έχουν τα δυνατά τους σημεία αλλά μπορούν να βελτιωθούν αν υποδείξετε τις κατάλληλες χρονικές στιγμές της προβολής. Η διαδικασία αυτή απαιτεί μελέτη των στατιστικών στοιχείων της ιστοσελίδας σας, ώστε να προβάλλουμε τη διαφήμισή σας στα καλύτερα δυνατά χρονικά διαστήματα.